السبت

احمد سعد - تحميل اغنية انا لوحدي


سمعنا أغنية احمد سعد انا لوحدي من فيلم الهرم الرابع ؛ اغاني فيلم الهرم الرابع ؛ سماع وتحميل أغنية احمد سعد انا لوحدي Mp3 من فيلم الهرم الرابع ؛ تحميل أغنية احمد سعد انا لوحدي Mp3 من فيلم الهرم الرابع ؛ استماع أغنية انا لوحدي من فيلم الهرم الرابع ؛ كلمات أغنية انا لوحدي من فيلم الهرم الرابع ؛ تحميل أغنية انا لوحدي ؛ كلمات أغنية احمد سعد انا لوحدي ؛ اغنية انا لوحدي Mp3 ؛ تحميل اغنية انا لوحدي Mp3 كامله ؛ اغنية انا لوحدي احمد سعد ؛ عايز اسمع اغنية انا لوحدي ؛ اغانى احمد سعد ؛ البومات احمد سعد ؛ اجدد الاغاني Mp3 ؛ احدث الاغانى Mp3 ؛ 

كلمات أغنية انا لوحدي 
عادى نتظلم عادى و نسالهم يقولوا نصيب محدش هامه مين ظالمه ومين جارحه و فاكره حبيب عادى نكون عارفين طريق الصح لكن تايهين بدايته منين  فى ناس غلبانه فى الدنيا و ناس لعبانه على الونجين وانا لوحدى هكون و اكون و هتحدى بفعل الكون هحرك الامل فى الناس و بالأحساس هساعى الكون راح اعمل خير فى الدنيا مش استنى حاجات تانية تعطل بكره جوايا و تبقى نهاية و انا موجود راح اقسى على اللى نسيونى و ظلمونى راح اقسى على اللى بكونى و جرحونى انا مكنتش هعيشها كدة انا كان نفسى اعيش فى امان


ليست هناك تعليقات

جميع الحقوق محفوظة لــ mezafast 2015 ©