السبت

تحميل و استماع أغنية حمادة هلال جرالنا ايه



سمعنا أغنية حمادة هلال جرالنا ايه ؛ سماع وتحميل أغنية حمادة هلال جرالنا ايه Mp3 ؛ تحميل أغنية حمادة هلال جرالنا ايه Mp3؛ استماع أغنية جرالنا ايه ؛ كلمات أغنية جرالنا ايه ؛ تحميل أغنية جرالنا ايه ؛ كلمات أغنية حمادة هلال جرالنا ايه ؛ اغنية جرالنا ايه Mp3 ؛ تحميل اغنية جرالنا ايه Mp3 كامله ؛ اغنية جرالنا ايه حمادة هلال


كلمات أغنية جرالنا ايه 
جرالنا اية ازاى خسرنا انا وانت بعض كنت اخويا وكنت صحبى واغلى حد
كنت بفرح لما تفرح كنت بزعل لما تزعل عمرى ما اتخيلت لحظة ييجى يوم وننسي بعض
جرالنا اية ازاى ده كله وصلنا ليه كل واحد شاف طريقه وماشي فيه
واللى خلى الوضع اصعب اللى فينا فى يوم هيتعب مش هيلقى التانى جنبه اخ فى الشده يلاقيه
ذكرياتى ذكرياتك حتي روحي معاك بقاسمك كنت منى وكنت منك واللى يفرق بس اسمك
لما تضحك وشي يضحك ايوة كان احساسنا واحد
لو تحس بحاجه توجع كان بيبقي وجعنا واحد



ليست هناك تعليقات

جميع الحقوق محفوظة لــ mezafast 2015 ©